Головна » Файли » Тексти статей |
У розділі матеріалів: 45 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
У статті розглядаються зміст, форми і методи пропедевтичної славістичної підготовки майбутнього вчителя крізь призму формування полікультурної компетентності. |
«Медіаосвіта», «медіаграмотність», «медіавиховання»,«медіакультура», «медіасвідомість», «медіамислення», «медіасприйняття», «мова медіа», «медіатекст», «медійна аудиторія», «медіапедагогіка»– ці та інші терміносполуки заполонили сучасний освітньо-культурний простір, стали феноменомепохи глобалізаціїпочатку третього тисячоліття. |
Змістовність, точність, логічність, правильність, стислість викладу думок, доказовість, коректність і доречність уживання термінів, чистота і стилістична вправність – комунікативні атрибути майстерного мовлення дослідника. |
Відомий український філософ С.Кримський цілком правомірно доводить, що людина – істота вертикальна, бо її життя визначається не так удовж – кількістю прожитих років, як у височінь ціннісного сходження. |
Якість навчально-виховного процесу, результати інноваційної дослідницької діяльності, особливо у старших класах сучасної загальноосвітньої школи, в навчальних закладах нового типу значною мірою залежать від науково-методичної роботи, яку проводить педагогічний колектив і конкретний учитель. |
У літературно-філософських творах Григорія Сковороди добре описана людина природна (хлібороб). "Справжня Людина" - духовна, внутрішньо вільна, скромна, спосіб її життя - це праця і самовдосконалення, а призначення - шлях до самопізнання. |
У статті розглядається зміст концепту
«вчений», особливості вияву індивідуального стилю вченого як автора наукового
продукту, окреслюється вплив особистісних рис ученого-наставника на формування
культури наукового дослідження, дослідницької праці початківця, доводиться
важливість діалогу для розвитку наукової творчості. |
У
статті розглядається стан розвитку професійної компетентності викладача вищої
школи, функції системи підвищення кваліфікації, її роль у розвитку методологічної,
дослідницької, психолого-педагогічної, методичної, мовнокомунікативної компетентностей
педагога в умовах неперервної освіти. |
У
статті акцентується увага на особливостях професійної самореалізації педагога в
науково-дослідницькій діяльності. Розглядаються аспекти культури роботи з
науковим текстом. Доводиться важливість текстової, жанрової, стилістичної, термінологічної,
лексикографічної, бібліографічної компетенцій дослідника, індивідуального стилю
автора наукового продукту у формуванні культури професійної самореалізації. |
У статті крізь призму психологічних чинників діалогу особистостей учителя й учня розглядаються концептуальні засади навчання української мови в 10 - 11 профільних класах (профіль – українська філологія). Доводиться, що такий діалог ґрунтується на педагогічному оптимізмі, відкритості, щирості і природності у спілкуванні, сприйнятті один одного як партнерів, прагненні до духовного взаємозбагачення і доказу істинності знання через стимулювання читацьких інтересів, ініціювання ціннісно-смислової комунікації та розумової активності. |