Головна » Файли » Тексти статей |
У розділі матеріалів: 45 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 5 » |
Ясно, що педагог - вчитель і вихователь. А якого змісту, якої якості повинна бути його особистість, щоб таке завдання формування сучасної особистості молодої людини було для нього посильним, реальним? |
Школою-родиною, педагогічною меккою, цар-птицею, толокою, духовно-морально-інтелектуально культурним центром, палацом Знань, колискою Правди, Мудрості, Добра називали Сахнівську школу. |
Основний еволюційний принцип – вивищення людини над самою собою – здійснюється переважною мірою завдяки рідній мові як носієві духовних начал людськості, вербальній можливості усвідомлення людиною своєї вищості у природному світі. |
Перспективи науки, авторитет навчального закладу визначаються провідними науковими школами і видатними вченими, професійниими рисами яких виступають розвинена методологічна рефлексія, фундаментальна підготовка, наукова ерудиція. Увиразнює ж ученого науковий продукт. |
Серед професійних рис викладача вищої школи називають розвинену методологічну рефлексію, фундаментальну підготовку, наукову ерудицію, дотримання гуманістичних принципів. Увиразнює ж дослідника в науковому світі науковий продукт. |
Яким є і яким має бути науковець? Це питання залишається доволі складним і дискусійним. У динамічному сьогоденні, насиченому нанотехнологіями майбутнього, зростає вага фундаментальної підготовки, постійної копіткої розумової праці, здатності до критичного осмислення і творчого застосування певних концепцій, норм і методів пізнання, прагнення до саморозвитку тощо. |
У статті розглядається структурно-змістове наповнення навчального посібника «Народився він для бою...» Вивчення творчості Івана Багряного в школі» О.Куцевол. Доводиться, що ключові концепти педагогічного дискурсу – індивідуальність письменника і педагогічні технології – подані у книзі у вимірах діалогічної взаємодії і співтворчості вчителя й учнів. |
Podczas przyspieszonego rytmu życia współczesnego i jednocześnie wraz ze wzrostem zainteresowania osobowością jako posiadaczem skomplikowanego świata wewnętrznego, jej unikalnością i wartością, niezwykłej wagi nabiera pedagogika rodzinna. |
Пізнання світу починається з добра, природа ж, рослинний світ зокрема, і є отим добротворцем для людини, якого вона шанувала й обожнювала в усі часи. Кожна зустріч з деревом, квіткою пробуджує в нас нові сили й водночас нагадує, що всі ми – діти нашої матінки-природи... |
Практичний досвід підтверджує: результат педагогічного процесу – це наслідок спільної діяльності вчителя й учня. По суті, йдеться про спілкування двох мовних особистостей, структура і рівні яких ґрунтовно схарактеризовані російським науковцем Ю.Карауловим. |