Головна » Файли » Тексти статей |
У розділі матеріалів: 45 Показано матеріалів: 41-45 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 |
Насьогодні зростає роль словника як
путівника в різних галузях знання. Цей дидактичний
засіб виступає вагомою складовою в розвитку мовленнєвої культури шляхом формування лексикографічної культури в загальноосвітньому та
вищому навчальному закладах. Систематичне розширення інформаційного, практичного
обсягу лексикографічних знань, стійка усвідомлена потреба в опануванні здобутків української
лексикографії, бажання здійснювати лексикографічний науковий пошук, уміння і
навички сприймати, впізнавати, аналізувати, зіставляти мовні явища і факти,
коментувати, оцінювати їх під кутом зору нормативності, відповідності сфері й
ситуації спілкування – усе це
підвищує рівень лексикографічної культури і загалом стимулює професійний саморозвиток. |
У
статті розглядається стан розвитку професійної компетентності викладача вищої
школи, функції системи підвищення кваліфікації, її роль у розвитку методологічної,
дослідницької, психолого-педагогічної, методичної, мовнокомунікативної компетентностей
педагога в умовах неперервної освіти. |
У
статті розглядаються особливості лекційного заняття у традиціях університетської освіти та сучасних підходів,
акцентується увага на функціях, особливостях писемного та усного
науково-педагогічного тексту лекції у
вимірах педагогічної дії, практиці сприймання, усвідомлення, розуміння та
інтерпретації. |
У статті
на прикладі лекцій відомих
учених минулого і сьогодення
розглянуто ознаки, властивості, принципи укладання тексту академічної
лекції. Приділено увагу
деяким мовним засобам текстової
організації. Доведено необхідність вивчення режисури і засобів мовленнєвої індивідуальності
професійного комунікативного жанру. |
У статті з урахуванням зарубіжного і вітчизняного
досвіду окреслено вимоги сучасного ринку праці до вчителя і викладача-філолога, з’ясовано
чинники впливу на розвиток особистості
філолога. Доведено, що на реалізацію особистісних потреб у саморозвитку
впливає якісне мовне виховання, конкурентоспроможна освітня програма якісних освітніх послуг навчального закладу
(професійно орієнтовані навчальні дисципліни, нові форми викладання, розширення
функцій фахової практики, підвищення статусу магістра, викладача). |