Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 103 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 11 » |
Перехід до нових стандартів компетентнісно-орієнтованої освіти зумовлює реалізацію інноваційних підходів до професійної підготовки майбутнього вчителя української мови і літератури. |
У статті розглядається життєвий і творчий шлях Михайла Шевченка. |
"Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти" (2003) окреслюють головні принципи мовної політики: перетворення багатого європейського спадку мов і культур із перешкоди у спілкуванні на джерело збагачення та розуміння; краще оволодіння сучасними мовами для полегшення спілкування, взаємодії, взаєморозуміння і співпраці; запровадження єдиних вимог для подальшої співпраці та координації національної політики в галузі викладання та вивчення сучасних мов, актуальність лінгвістичної, соціолінгвістичної, прагматичної компетенцій. |
Безперечно, рівень загальної і мовленнєвої культури багато в чому визначається тим, які загальні і спеціальні лексикографічні знання має особистість, як володіє уміннями користуватися лексикографічними виданнями різних типів і вилучати з них необхідну інформацію, якою мірою набуті навички самостійної науково-дослідницької роботи в галузі лексикографії, чи усвідомлює потребу звернення до словника з метою вирішення пізнавальних і комунікативних завдань. |
У час прискореного ритму сучасного життя й водночас відродження інтересу до особистості як носія складного внутрішнього світу, її унікальності й цінності надзвичайної ваги набуває pодинна педагогiка. Серцевиною родинної виховної практики виступають pодинні тpадицiї. |
В останні роки проблема мовної особистості набула актуальності в лінгвістиці, літературознавстві, філософії, культурології, психології, педагогіці. Науковцями здійснено теоретико-методологічний аналіз мовної особистості, схарактеризовано психолого-педагогічні аспекти формування мовної особистості учня, студента, майбутнього вчителя, науковця-гумантарія. |
У цій статті описується життєвий і творчий шлях поета Михайла Васильовича Шевченка. |
Питання – яким є учитель української мови і літератури, яким ми його хочемо бачити і що для цього важливо зробити – постійно в центрі серйозних дискусій. Абсолютна більшість переконана: саме цьому вчителеві у реалізації освітніх завдань гуманізації належить пріоритетна роль. |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. |
Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. |