Головна » Файли » Роботи моїх учнів |
У розділі матеріалів: 17 Показано матеріалів: 11-17 |
Сторінки: « 1 2 |
У навчальному посібнику розглядається впровадження кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації на курсах вчителів української мови та літератури як інноваційний шлях для забезпечення мобільності й конкурентноспроможності педагога, якісної неперервної освіти в умовах створення єдиного європейського освітнього простору. |
У навчальному посібнику розглядається впровадження кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації на курсах вчителів української мови та літератури як інноваційний шлях для забезпечення мобільності й конкурентноспроможності педагога, якісної неперервної освіти в умовах створення єдиного європейського освітнього простору. |
Основними тенденціями сучасного розвитку освіти в Україні визначають відкритість (самостійна роль суб’єкта в процесі навчання, варіативність і можливість вибору параметрів процесу навчання, доступ до інформації та ін.), безперервність (систематизований і цілеспрямований процес набуття необхідних для успішної професійної діяльності компетенцій упродовж життя, необхідних для творчої діяльності й под.) і трансформацію у сферу освітніх послуг (орієнтація на міжнародні професійні стандарти, урахування індивідуальних освітніх потреб особистості, створення умов для якісної неперервної освіти тощо). |
Термінологічний словник-довідник із розвитку педагогічної майстерності вчителя української мови і літератури укладено вперше. |
У методичних рекомендаціях до курсу «Українська усна народна творчість» запропоновано алгоритм вивчення фольклористичної спадщини викладачів класичних університетів ХІХ – ХХ ст., що пов’язано з |
У навчальному посібнику представлено історико-педагогічний аналіз вивчення фольклористики у класичних університетах України. Розкрито культурно-історичний дискурс становлення фольклористики протягом другої половини ХІХ – у перше десятиліття ХХІ ст. |
У роботі розглядається історико-педагогічний аспект фольклористики у класичних університетах України. |