Вітаю Вас, Гість
Головна » Файли » Тексти статей

У розділі матеріалів: 45
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 4 5 »

Ясно, що педагог - вчитель і вихователь. А якого змісту, якої якості повинна бути його особистість, щоб таке завдання формування сучасної особистості молодої людини було для нього посильним, реальним?

2011 | Переглядів: 186 | Завантажень: 15 | Додав: Kate | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Школою-родиною, педагогічною меккою, цар-птицею, толокою, духовно-морально-інтелектуально культурним центром, палацом Знань, колискою Правди, Мудрості, Добра називали Сахнівську школу.

2007 | Переглядів: 147 | Завантажень: 7 | Додав: Kate | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Основний еволюційний принцип – вивищення людини над самою собою – здійснюється переважною мірою завдяки рідній мові як носієві духовних начал людськості, вербальній можливості усвідомлення людиною своєї вищості у природному світі.

2008 | Переглядів: 131 | Завантажень: 9 | Додав: Kate | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Перспективи науки, авторитет навчального закладу визначаються провідними науковими школами і видатними вченими, професійниими рисами яких виступають розвинена методологічна рефлексія, фундаментальна підготовка, наукова ерудиція. Увиразнює ж ученого науковий продукт.

2009 | Переглядів: 154 | Завантажень: 13 | Додав: Kate | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Серед професійних рис викладача вищої школи називають розвинену методологічну рефлексію, фундаментальну підготовку, наукову ерудицію, дотримання гуманістичних принципів. Увиразнює ж дослідника в науковому світі науковий продукт.

2008 | Переглядів: 120 | Завантажень: 8 | Додав: Kate | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

Яким є і яким має бути науковець? Це питання залишається доволі складним і дискусійним. У динамічному сьогоденні, насиченому нанотехнологіями майбутнього, зростає вага фундаментальної підготовки, постійної копіткої розумової праці, здатності до критичного осмислення і творчого застосування певних концепцій, норм і методів пізнання, прагнення до саморозвитку тощо.

2010 | Переглядів: 156 | Завантажень: 4 | Додав: Kate | Дата: 15.02.2015 | Коментарі (0)

У статті розглядається структурно-змістове наповнення навчального посібника «Народився він для бою...» Вивчення творчості Івана Багряного в школі» О.Куцевол. Доводиться, що ключові концепти педагогічного дискурсу – індивідуальність письменника і педагогічні технології – подані у книзі у вимірах діалогічної взаємодії і співтворчості вчителя й учнів.
2014 | Переглядів: 168 | Завантажень: 24 | Додав: Kate | Дата: 06.01.2015 | Коментарі (0)

Podczas przyspieszonego rytmu życia współczesnego i jednocześnie wraz ze wzrostem zainteresowania osobowością jako posiadaczem skomplikowanego świata wewnętrznego, jej unikalnością i wartością, niezwykłej wagi nabiera pedagogika rodzinna.

2010 | Переглядів: 90 | Завантажень: 12 | Додав: Kate | Дата: 09.11.2014 | Коментарі (0)

Пізнання світу починається з добра, природа ж, рослинний світ зокрема, і є отим  добротворцем для людини, якого вона шанувала й обожнювала в усі часи. Кожна зустріч з деревом, квіткою   пробуджує в нас нові сили й водночас нагадує, що всі ми – діти нашої матінки-природи...

2010 | Переглядів: 193 | Завантажень: 267 | Додав: Kate | Дата: 08.11.2014 | Коментарі (0)

Практичний досвід підтверджує: результат педагогічного процесу – це наслідок спільної діяльності вчителя й учня. По суті, йдеться про спілкування двох мовних особистостей, структура і рівні яких ґрунтовно схарактеризовані російським науковцем Ю.Карауловим.

2008 | Переглядів: 164 | Завантажень: 24 | Додав: Kate | Дата: 08.11.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-20 21-30 31-40 41-45