Пошуки шляхів удосконалення системи професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури зумовлюють вивчення прогресивних ідей російського освітнього досвіду. На сьогодні з΄явилися дисертаційні, монографічні праці, наукові публікації, автори яких досліджують особливості структури і змісту професійної компетенції російського філолога і вчителя-русиста, актуальні проблеми викладання російської мови на основі комп'ютерних технологій, розвиток в учнів та студентів лінгвістичної, етнолінгвокультурологічної компетенцій, філологічної культури (Е.Азімов, Т.Балихіна, Т.Васильєва, Л.Вирипаєва, Н.Мішатіна, В.Молчановський, М.Назарова, О.Руденко-Моргун, Л.Саяхова, Л.Харченкова).
|