Насьогодні зростає роль словника як
путівника в різних галузях знання. Цей дидактичний
засіб виступає вагомою складовою в розвитку мовленнєвої культури шляхом формування лексикографічної культури в загальноосвітньому та
вищому навчальному закладах. Систематичне розширення інформаційного, практичного
обсягу лексикографічних знань, стійка усвідомлена потреба в опануванні здобутків української
лексикографії, бажання здійснювати лексикографічний науковий пошук, уміння і
навички сприймати, впізнавати, аналізувати, зіставляти мовні явища і факти,
коментувати, оцінювати їх під кутом зору нормативності, відповідності сфері й
ситуації спілкування – усе це
підвищує рівень лексикографічної культури і загалом стимулює професійний саморозвиток.
|