У навчальному посібнику розглядається впровадження кредитно-модульної системи підвищення кваліфікації на курсах вчителів української мови та літератури як інноваційний шлях для забезпечення мобільності й конкурентноспроможності педагога, якісної неперервної освіти в умовах створення єдиного європейського освітнього простору. В основу інноваційної системи підвищення кваліфікації покладено багатовимірну циклічну модель професійно-особистісного зростання вчителя-словесника, визначено етапи міжатестаційного циклу за кредитно-модульною системою організації навчання, форми роботи на виділених етапах. Подано розподіл залікових кредитів на всіх етапах міжатестаційного періоду. Розроблено критерії оцінювання участі вчителя-словесника в інформаційно-мотиваційному блоці кредитного (змістового) модуля навчальної програми.
|